ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ РЕАЛЬНОСТІ ОСІБ ТА РОЛЬ ПЕНІТЕНЦІАРНОЇ ПЕДАГОГІКИ У МІСЦЯХ ПОЗБАВЛЕННЯ ВОЛІ

  • Руслан Сергійович Кацавець
Ключові слова: пенітенціарна психологія, пенітенціарна педагогіка, процес ресоціалізації, психічні стани, фізіологічні реакції, етика працівників

Анотація

Пенітенціарна психологія – це галузь юридичної психології, що вивчає психічні закономірності динаміки особистості у процесі відбування покарання, зокрема, і у місцях позбавлення волі, а також особливості формування та функціонування мікрогруп засуджених.

Злочинність як соціальне і соціально-психологічне явище викликає потребу у пенітенціарних закладах різного типу. У них здійснюється функція ізоляції та перевиховання осіб, які вчинили протиправні дії і мають відбувати покарання. Виділено роль пенітенціарної педагогіки. Це – дисципліна про педагогічну теорію, зв’язок педагогіки з іншими науками, правоохоронною діяльністю; про форми й методи, що дають можливість впливати на процеси виховання та перевиховання осіб, які відбувають кримінальне покарання.

Опубліковано
2019-12-25
Розділ
Статті журналу